Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Pevná skládací podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit celou plochu dna. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. Lehký veslový člun s pevnou skládací podlahou. V základní výbavě je 2ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze, držák motoru. Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Lamelová podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit dno. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. Ľahký veslový čln s lamelovou podlahou. V základnej výbave je 2ks lavička, 2ks veslá, nafukovacia nožná pumpa, prepravný vak, opravná sada, návod na obsluhu, držiak motora. Lamelová podlaha je zložená z lamiel, ktoré sú na boku spojené rovnakým materiálom aký je použitý na výrobu člnov Kolibri. Jednotlivé diely podlahy sú vyrobené z vodeodolnej preglejky, ktorá má protišmykovú úpravu. Po vybratí podlahy z člna je možné jednotlivé diely zložiť na seba do kompaktných rozmerov. Pri nafukovaní člna sa podlaha jednoducho vloží na dno člna.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení.
Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Lamelová podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit dno. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2.
Lehký veslový člun s lamelovou podlahou. V základní výbavě je 2ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze, držák motoru.
Lamelová podlaha je složena z lamel, které jsou na boku spojeny stejným materiálem jaký je použit na výrobu člunů Kolibri. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha jednoduše vloží na dno člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Lamelová podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit dno. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 750g / m2. Lehký veslový člun s lamelovou podlahou. V základní výbavě je jedna lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze.
Lamelová podlaha je složena z lamel, které jsou na boku spojeny stejným materiálem jaký je použit na výrobu člunů Kolibri. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha jednoduše vloží na dno člunu. BEZ DRŽÁKU MOTORU!
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Lamelová podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit dno. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2.
Lehký veslový člun s lamelovou podlahou. V základní výbavě je 2ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze.
Lamelová podlaha je složena z lamel, které jsou na boku spojeny stejným materiálem jaký je použit na výrobu člunů Kolibri. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha jednoduše vloží na dno člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Lamelová podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit dno. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 750g / m2. Lehký veslový člun s lamelovou podlahou. V základní výbavě je jedna lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze, držák motoru.
Lamelová podlaha je složena z lamel, které jsou na boku spojeny stejným materiálem jaký je použit na výrobu člunů Kolibri. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha jednoduše vloží na dno člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Lamelová podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit dno. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 750g / m2. Lehký veslový člun s lamelovou podlahou. V základní výbavě je jedna lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze. Lamelová podlaha je složena z lamel, které jsou na boku spojeny stejným materiálem jaký je použit na výrobu člunů Kolibri. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha jednoduše vloží na dno člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Lamelová podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit dno. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2.
Lehký veslový člun s lamelovou podlahou. V základní výbavě je 2ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze, držák motoru.
Lamelová podlaha je složena z lamel, které jsou na boku spojeny stejným materiálem jaký je použit na výrobu člunů Kolibri. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha jednoduše vloží na dno člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Lamelová podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit dno. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. Lehký veslový člun s lamelovou podlahou. V základní výbavě je 2ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze, držák motoru.
Lamelová podlaha je složena z lamel, které jsou na boku spojeny stejným materiálem jaký je použit na výrobu člunů Kolibri. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha jednoduše vloží na dno člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Pevná skládací podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit celou plochu dna. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. Lehký veslový člun s pevnou skladací podlahou. V základní výbavě je: 2 ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod na obsluhu, držák motoru.
Pevná podlaha je složená z dílů, které jsou spojené do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobené z voděodolné překližky, která má protismykovou úpravu. Po vyndání podlahy ze člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Pevná skládací podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit celou plochu dna. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. Lehký veslový člun s pevnou skládací podlahou. V základní výbavě je 2ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze, držák motoru. Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Lamelová podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit dno. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. Lehký veslový člun s lamelovou podlahou. V základní výbavě je 2ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze, držák motoru. Lamelová podlaha je složena z lamel, které jsou na boku spojeny stejným materiálem jaký je použit na výrobu člunů Kolibri. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha jednoduše vloží na dno člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Pevná skládací podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit celou plochu dna. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. Lehký veslový člun s pevnou skládací podlahou. V základní výbavě je 2ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze, držák motoru. Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Pevná skládací podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit celou plochu dna. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. Lehký veslový člun s pevnou skládací podlahou. V základní výbavě je 2ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze, držák motoru.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Vyznačují se nízkou hmotností což zaručuje vysokou nosnost a malými rozměry po sbalení. Rozložení a sbalení nezabírá mnoho času. Pevná skládací podlaha zpevňuje člun a umožňuje více zatížit celou plochu dna. Malý ponor dovoluje plavbu v mělké vodě. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. Lehký veslový člun s pevnou skládací podlahou. V základní výbavě je 2ks lavička, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze, držák motoru.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Podlaha člunů je pevná skládací z hliníkových profilů vyztužená bočními a příčnými hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarující dno, pro lepší vedení a ovládání při plavbě ve skluzu. Konstrukce umožňuje velké zatížení a osazení výkonnými motory. Přeprava člunu je ve dvou vacích, samostatně člun a samostatně podlaha. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC o hustotě 1100g / m2.Séria profi motorových člunů, určených hlavně pro plavbu s motorem. V základnej výbave sú 3ks lavičky, 2ks veslá, nafukovacia nožná pumpa, 2ks prepravné vaky, opravná, sada, návod na obsluhu.
DSL – špeciálna profesionálna rada člnov Kolibri. SL (sea line) je označenie najvyššej rady člnov Kolibri s nafukovacím kýlom a vystuženou podlahou.
Pevná vystužená podlaha je žložená z dielov, ktoré sa spájajú hliníkovými profilmi. Jednotlivé diely podlahy sú vyrobené z drevených/hliníkových dielov, ktoré majú protišmykovú úpravu. Pre vybratie podlahy z člna je nutné podlahu rozobrať na jednotlivé diely, ktoré je následne možné zabaliť do tašky v ktorej sa podlaha k člnu dodáva. Pevná vystužená podlaha sa používa iba u člnov, ktoré majú nafukovací kýl. Výhodou tohto druhu podlahy je jej pevnosť vďaka čomu môžete využiť celú vnútornú plochu dna člna. V prípade použitia lodného motora, nafukovací kýl zvyšuje manévrovacie schopnosti člna.
Podlaha člunů je pevná skládací z hliníkových profilů, vyztužená bočními a příčnými hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarující dno, pro lepší vedení a ovládání při plavbě ve skluzu. Konstrukce umožňuje velké zatížení a osazení výkonnými motory. Přeprava člunu je ve dvou vacích, samostatně člun a samostatně podlaha. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC o hustotě 1100g / m2. V základní výbavě jsou 2ks lavičky, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, 2ks přepravní vaky, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná vyztužená podlaha je složena z dílů, které se spojují hliníkovými profily. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z hliníkových profilů, které mají protiskluzovou úpravu. Pro vyjmutí podlahy z člunu je nutné podlahu rozebrat na jednotlivé díly, které je následně možné zabalit do tašky v níž se podlaha k člunu dodává. Pevná vyztužená podlaha se používá pouze u člunů, které mají nafukovací kýl. Výhodou tohoto druhu podlahy je její pevnost díky čemuž můžete využít celou vnitřní plochu dna člunu. V případě použití lodního motoru, nafukovací kýl zvyšuje manévrovací schopnosti člunu.
Mají pevné zadní čelo tzv. zrcátko na upevnění motoru. Čluny mají lamelovou skládací nebo pevnou skládací podlahu z voděodolné překližky, která zpevňuje člun a zlepšuje jízdní vlastnosti. Rozbalení a sbalení člunu trvá maximálně 10-15 minut. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. V základní výbavě člunů je 1-2 ks lavička, 2 ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze.
Lamelová podlaha je složena z lamel, které jsou na boku spojeny stejným materiálem jaký je použit na výrobu člunů Kolibri. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotlivé díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha jednoduše vloží na dno člunu.
Mají pevné zadní čelo tzv. zrcadlo na upevnění motoru. Čluny mají pevnou skládací podlahu z voděodolné překližky, která zpevňuje člun a zlepšuje jízdní vlastnosti. Rozbalení a sbalení člunu trvá maximálně 10-15 minut. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2.
V základní výbavě člunů je 2 ks lavička, 2 ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Podlaha člunů je pevná skládací z voděodolné překližky. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarující dno, pro lepší vedení a ovládání při plavbě ve skluzu. Konstrukce umožňuje velké zatížení a osazení výkonnými motory. Přeprava člunu je ve dvou vacích, samostatně člun a samostatně podlaha. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC o hustotě 950g / m2. Speciální řada člunů od značky Kolibri s označením DL. Tato řada člunů má nafukovací kýl, ale zároveň je osazena pevnou podlahou bez vyztužených částí. Výhodou oproti člunem s označením D je výrazně nižší hmotnost při zachování nafukovacího kýlu. V základní výbavě jsou 2ks lavičky, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, 2ks přepravní vaky, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu. můžete využít celou vnitřní plochu dna člunu. V případě použití lodního motoru, nafukovací kýl zvyšuje manévrovací schopnosti člunu.
Podlaha člunů je pevná skládací z voděodolné překližky vyztužená bočními a příčnými hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarující dno, pro lepší vedení a ovládání při plavbě ve skluzu. Konstrukce umožňuje velké zatížení a osazení výkonnými motory. Přeprava člunu je ve dvou vacích, samostatně člun a samostatně podlaha. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC o hustotě 1100g / m2. V základní výbavě jsou 2ks lavičky, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, 2ks přepravní vaky, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná vyztužená podlaha je složena z dílů, které se spojují hliníkovými profily. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Pro vyjmutí podlahy z člunu je nutné podlahu rozebrat na jednotlivé díly, které je následně možné zabalit do tašky v níž se podlaha k člunu dodává. Pevná vyztužená podlaha se používá pouze u člunů, které mají nafukovací kýl. Výhodou tohoto druhu podlahy je její pevnost díky čemuž můžete využít celou vnitřní plochu dna člunu. V případě použití lodního motoru, nafukovací kýl zvyšuje manévrovací schopnosti člunu.
Podlaha člunů je hliníková vyztužená bočními a příčnými hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarující dno, pro lepší vedení a ovládání při plavbě ve skluzu. Konstrukce umožňuje velké zatížení a osazení výkonnými motory. Přeprava člunu je ve dvou vacích, samostatně člun a samostatně podlaha. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC o hustotě 1100g / m2. V základní výbavě jsou 2ks lavičky, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, 2ks přepravní vaky, opravná sada, návod k obsluze.
Podlaha člunů je pevná skládací z voděodolné překližky vyztužená bočními a příčnými hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarující dno, pro lepší vedení a ovládání při plavbě ve skluzu. Konstrukce umožňuje velké zatížení a osazení výkonnými motory. Přeprava člunu je ve dvou vacích, samostatně člun a samostatně podlaha. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC o hustotě 1100g / m2. V základní výbavě jsou 2ks lavičky, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, 2ks přepravní vaky, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná vyztužená podlaha je složena z dílů, které se spojují hliníkovými profily. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Pro vyjmutí podlahy z člunu je nutné podlahu rozebrat na jednotlivé díly, které je následně možné zabalit do tašky v níž se podlaha k člunu dodává. Pevná vyztužená podlaha se používá pouze u člunů, které mají nafukovací kýl. Výhodou tohoto druhu podlahy je její pevnost díky čemuž můžete využít celou vnitřní plochu dna člunu. V případě použití lodního motoru, nafukovací kýl zvyšuje manévrovací schopnosti člunu.
Podlaha člunů je pevná skládací z hliníkových profilů vyztužená bočními a příčnými hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarující dno, pro lepší vedení a ovládání při plavbě ve skluzu. Konstrukce umožňuje velké zatížení a osazení výkonnými motory. Přeprava člunu je ve dvou vacích, samostatně člun a samostatně podlaha. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC o hustotě 1100g / m2. V základní výbavě jsou 2ks lavičky, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, 2ks přepravní vaky, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná vyztužená podlaha je složena z dílů, které se spojují hliníkovými profily. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z hliníkových profilů, s protiskluzovou úpravou. Pro vyjmutí podlahy z člunu je nutné podlahu rozebrat na jednotlivé díly, které je následně možné zabalit do tašky v níž se podlaha k člunu dodává. Pevná vyztužená podlaha se používá pouze u člunů, které mají nafukovací kýl. Výhodou tohoto druhu podlahy je její pevnost díky čemuž můžete využít celou vnitřní plochu dna člunu. V případě použití lodního motoru, nafukovací kýl zvyšuje manévrovací schopnosti člunu.
Mají pevné zadní čelo tzv. zrcadlo na upevnění motoru. Čluny mají lamelovou skládací nebo pevnou skládací podlahu z voděodolné překližky, která zpevňuje člun a zlepšuje jízdní vlastnosti. Rozbalení a sbalení člunu trvá maximálně 10-15 minut. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. V základnej výbave člnov je 1-2 ks lavička, 2 ks veslá, nafukovacia nožná pumpa, prepravný vak, opravná sada, návod na obsluhu. Lamelová podlaha je zložená z lamiel, ktoré sú na boku spojené rovnakým materiálom aký je použitý na výrobu člnov Kolibri. Jednotlivé diely podlahy sú vyrobené z vodeodolnej preglejky, ktorá má protišmykovú úpravu. Po vybratí podlahy z člna je možné jednotlivé diely zložiť na seba do kompaktných rozmerov. Pri nafukovaní člna sa podlaha jednoducho vloží na dno člna.
Mají pevné zadní čelo tzv. zrcadlo na upevnění motoru. Čluny mají pevnou skládací podlahu z voděodolné překližky, která zpevňuje člun a zlepšuje jízdní vlastnosti. Rozbalení a sbalení člunu trvá maximálně 10-15 minut. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2. V základní výbavě člunů je 1-2 ks lavička, 2 ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze. Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Podlaha člunů je pevná skládací z voděodolné překližky. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarující dno, pro lepší vedení a ovládání při plavbě ve skluzu. Konstrukce umožňuje velké zatížení a osazení výkonnými motory. Přeprava člunu je ve dvou vacích, samostatně člun a samostatně podlaha. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC o hustotě 950g / m2. Speciální řada člunů od značky Kolibri s označením DL. Tato řada člunů má nafukovací kýl, ale zároveň je osazena pevnou podlahou bez vyztužených částí. Výhodou oproti člunem s označením D je výrazně nižší hmotnost při zachování nafukovacího kýlu. V základní výbavě jsou 2ks lavičky, 2ks vesla, nafukovací nožní pumpa, 2ks přepravní vaky, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu. můžete využít celou vnitřní plochu dna člunu. V případě použití lodního motoru, nafukovací kýl zvyšuje manévrovací schopnosti člunu.
Mají pevné zadní čelo tzv. zrcadlo na upevnění motoru. Čluny mají pevnou skládací podlahu z voděodolné překližky, která zpevňuje člun a zlepšuje jízdní vlastnosti. Rozbalení a sbalení člunu trvá maximálně 10-15 minut. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2.
V základní výbavě člunů je 2 ks lavička, 2 ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Mají pevné zadní čelo tzv. zrcadlo na upevnění motoru. Čluny mají pevnou skládací podlahu z voděodolné překližky, která zpevňuje člun a zlepšuje jízdní vlastnosti. Rozbalení a sbalení člunu trvá maximálně 10-15 minut. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2.
V základní výbavě člunů je 2 ks lavička, 2 ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Série malých motorových člunů, použitelných pro pohon veslami, ale hlavně pro pohon závěsným motorem. Mají pevné zadní čelo tzv. zrcadlo na upevnění motoru. Čluny mají pevnou skládací podlahu z voděodolné překližky, která zpevňuje člun a zlepšuje jízdní vlastnosti. Rozbalení a sbalení člunu trvá maximálně 10-15 minut. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2.
V základní výbavě člunů je 2 ks lavička, 2 ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Mají pevné zadní čelo tzv. zrcadlo na upevnění motoru. Čluny mají pevnou skládací podlahu z voděodolné překližky, která zpevňuje člun a zlepšuje jízdní vlastnosti. Rozbalení a sbalení člunu trvá maximálně 10-15 minut. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2.
V základní výbavě člunů je 2 ks lavička, 2 ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Mají pevné zadní čelo tzv. zrcadlo na upevnění motoru. Čluny mají pevnou skládací podlahu z voděodolné překližky, která zpevňuje člun a zlepšuje jízdní vlastnosti. Rozbalení a sbalení člunu trvá maximálně 10-15 minut. Materiál použitý pro výrobu je 5 vrstvé PVC hustoty 950g / m2.
V základní výbavě člunů je 2 ks lavička, 2 ks vesla, nafukovací nožní pumpa, přepravní vak, opravná sada, návod k obsluze.
Pevná podlaha je složena z dílů, které jsou spojeny do jednoho kusu. Jednotlivé díly podlahy jsou vyrobeny z voděodolné překližky, která má protiskluzovou úpravu. Po vyjmutí podlahy z člunu je možné jednotivých díly složit na sebe do kompaktních rozměrů. Při nafukování člunu se podlaha rozloží a jednoduše vloží na dno člunu. Výhodou tohoto druhu podlahy je pokrytí celé plochy dna člunu.
Snadno ovladatelný Kompaktní, malá hmotnost, kvalitní provedení Jednoduchá obsluha – snadno lze rozbalit i sbalit Vyrobeno z PVC 850g/m2, tl. 0,7mm Výborný poměr cena – kvalita
Standartní výbava
taška na přenášení sada na opravy 2 rozložitelná vesla 2 odnímatelná sedačka nožní pumpa záchytné lano na bocích zapuštěné ventily madla pro přenášení
Technické parametry Délka 280 cm Šířka 150 cm Počet komor 3+1 Hmotnost 41 kg Max. zatížení 360 kg Max. osob 4 Délka nohy motoru S (krátká) Max. motor 10 HP Podlaha nafukovací Skladovací rozměry 1,1 x 0,68 x 0,38 m CE kategorie C Barva zelená
Snadno ovladatelný Kompaktní, malá hmotnost, kvalitní provedení Jednoduchá obsluha – snadno lze rozbalit i sbalit Vyrobeno z PVC 850g/m2, tl. 0,7mm Výborný poměr cena – kvalita
Standartní výbava
taška na přenášení
sada na opravy
2 rozložitelná vesla
1 odnímatelná sedačka
nožní pumpa
záchytné lano na bocích
zapuštěné ventily
madla pro přenášení
Technické parametry
Délka 240 cm
Šířka 150 cm
Počet komor 3+1
Hmotnost 25 kg
Max. zatížení 211 kg
Max. osob 2
Délka nohy motoru S (krátká)
Max. motor 6 HP
Podlaha nafukovací
Skladovací rozměry 1,1 x 0,68 x 0,38 m
CE kategorie C
Barva zelená
Popruh pro uchycení baterie v přední části
Snadno ovladatelný Kompaktní, malá hmotnost, kvalitní provedení Jednoduchá obsluha – snadno lze rozbalit i sbalit Vyrobeno z PVC 850g/m2 , tl.0,7mm Výborný poměr cena – kvalita
Standartní výbava
taška na přenášení sada na opravy 2 rozložitelná vesla 2 odnímatelné sedačky nožní pumpa záchytné lano na bocích zapuštěné ventily madla pro přenášení
Technické parametry Délka 280 cm Šířka 150 cm Počet komor 3+1 Hmotnost 41 kg Max. zatížení 360 kg Max. osob 4 Délka nohy motoru S (krátká) Max. motor 10 HP Podlaha dřevěná Skladovací rozměry 1,1 x 0,68 x 0,38 m CE kategorie C Barva zelená
Navrženo pro ještě větší stabilitu a poskytnutí co největšího vnitřního prostoru ve srovnání se starým modelem FX240 Kulaté konce komor pro větší stabilitu na vodě, ale také pro větší vnitřní prostor Velký kýl ve tvaru „V“ pro lepší navigaci a manipulaci na vodě Přední část vyvýšená pod větším úhlem pro lepší navigaci ve vlnách Zvětšená vnitřní šířka pro větší komfort Silný 0.9mm odolný materiál, dostupný v unikátním vzoru Fox Camo nebo klasické zelené barvě Dodáváno s odolnou nafukovací podlahou (zelená pro zelené čluny a černá pro Fox Camo čluny) Unikátní Fox Multi Bar umožňující použití se všemi typy podlah Tříkomorový systém Bezpečnostní přetlakový ventil Zesílená spodní část pro větší ochranu Strategicky umístěné rukojeti pro vyvážení při manipulaci se člunem Unikátní kolejnicový systém sedadla pro nastavení ideální pozice Extra silné přídavné rukojeti na zadní straně, které mohou být použity také například pro upevnění podběráku Černé dřevěné zrcadlo s ochranným držákem na připevnění motoru 2x tvarované držáky na echolot Nerezový kotevní / tažný bod Zesílené boční strany pro maximální ochranu člunu
Dodáváno s nožní pumpou, sadou na opravu a klíčem na ventily
Hmotnost:
člun 28 kg
vzduchová podlaha 7,2 kg
příslušenství 7,4 kg
Kulaté konce komor pro větší stabilitu na vodě, ale také pro větší vnitřní prostor
Velký kýl ve tvaru „V“ pro lepší navigaci a manipulaci na vodě
Přední část vyvýšená pod větším úhlem pro lepší navigaci ve vlnách
Extra vnější šířka pro větší komfort
Silný 0.9mm odolný materiál, dostupný v unikátním vzoru Fox Camo a klasické zelené barvě
K dostání ve verzi s pevnou hliníkovou nebo nafukovací podlahou
Zelená nafukovací podlaha pro zelený člun nebo černá nafukovací podlaha pro Camo člun
Unikátní Fox Multi Bar pro použití se všemi druhy podlah
Tříkomorový systém
Bezpečnostní přetlakový ventil
Extra vnitřní šířka pro větší komfort
Zesílená spodní část pro větší ochranu
Strategicky umístěné rukojeti pro vyvážení při manipulaci se člunem
Extra silné přídavné rukojeti na zadní straně, které mohou být použity také například pro upevnění podběráku
Unikátní kolejnicový systém sedadla pro nastavení ideální pozice
Černá hliníková pádla a lehké černé hliníkové sedadlo
Černé dřevěné zrcadlo s ochranným držákem na připevnění motoru
2x tvarovaný držák na echolot
Nerezový kotevní / tažný bod
Zesílené boční strany pro maximální ochranu člunu
Dodáváno s nožní pumpou, sadou na opravu a klíčem na ventily
Kulaté konce komor pro větší stabilitu na vodě, ale také pro větší vnitřní prostor
Velký kýl ve tvaru „V“ pro lepší navigaci a manipulaci na vodě
Přední část vyvýšená pod větším úhlem pro lepší navigaci ve vlnách
Extra vnitřní šířka pro větší komfort
Silný 0.9mm odolný materiál, dostupný v unikátním vzoru Fox Camo nebo klasické zelené barvě
K dostání ve verzi s hliníkovou nebo nafukovací podlahou
Zelená nafukovací podlaha pro zelený člun a černá nafukovací podlaha pro Camo člun
Unikátní Fox Multi Bar pro použití se všemi druhy podlah
Tříkomorový systém
Bezpečnostní přetlakový ventil
Zesílená spodní část pro větší ochranu
Strategicky umístěné rukojeti pro vyvážení při manipulaci se člunem
Extra silné přídavné rukojeti na zadní straně, které mohou být použity také například pro upevnění podběráku
Unikátní kolejnicový systém sedadla pro nastavení ideální pozice
Černá hliníková vesla a lehké černé hliníkové sedadlo
Černé dřevěné zrcadlo s ochranným držákem na připevnění motoru
2x tvarovaný držák na echolot
Nerezový kotevní / tažný bod
Zesílené boční strany pro maximální ochranu člunu
Dodáváno s nožní pumpou, sadou na opravu a klíčem na ventily
Kulaté konce komor pro větší stabilitu na vodě, ale také pro větší vnitřní prostor
Velký kýl ve tvaru „V“ pro lepší navigaci a manipulaci na vodě
Přední část vyvýšená pod větším úhlem pro lepší navigaci ve vlnách
Extra vnější šířka pro větší komfort
Silný 0.9mm odolný materiál, dostupný v unikátním vzoru Fox Camo a klasické zelené barvě
K dostání ve verzi s pevnou hliníkovou nebo nafukovací podlahou
Zelená nafukovací podlaha pro zelený člun nebo černá nafukovací podlaha pro Camo člun
Unikátní Fox Multi Bar pro použití se všemi druhy podlah
Tříkomorový systém
Bezpečnostní přetlakový ventil
Extra vnitřní šířka pro větší komfort
Zesílená spodní část pro větší ochranu
Strategicky umístěné rukojeti pro vyvážení při manipulaci se člunem
Extra silné přídavné rukojeti na zadní straně, které mohou být použity také například pro upevnění podběráku
Unikátní kolejnicový systém sedadla pro nastavení ideální pozice
Černá hliníková pádla a lehké černé hliníkové sedadlo
Černé dřevěné zrcadlo s ochranným držákem na připevnění motoru
2x tvarovaný držák na echolot
Nerezový kotevní / tažný bod
Zesílené boční strany pro maximální ochranu člunu
Dodáváno s nožní pumpou, sadou na opravu a klíčem na ventily
Kulaté konce komor pro větší stabilitu na vodě, ale také pro větší vnitřní prostor Velký kýl ve tvaru „V“ pro lepší navigaci a manipulaci na vodě Přední část vyvýšená pod větším úhlem pro lepší navigaci ve vlnách Extra vnitřní šířka pro větší komfort Silný 0.9 mm odolný materiál, dostupný v unikátním vzoru Fox Camo nebo klasické zelené barvě K dostání ve verzi s hliníkovou nebo nafukovací podlahou Zelená nafukovací podlaha pro zelený člun a černá nafukovací podlaha pro Camo člun Unikátní Fox Multi Bar pro použití se všemi druhy podlah Tříkomorový systém Bezpečnostní přetlakový ventil Zesílená spodní část pro větší ochranu Strategicky umístěné rukojeti pro vyvážení při manipulaci se člunem Extra silné přídavné rukojeti na zadní straně, které mohou být použity také například pro upevnění podběráku Unikátní kolejnicový systém sedadla pro nastavení ideální pozice Černá hliníková vesla a lehké černé hliníkové sedadlo Černé dřevěné zrcadlo s ochranným držákem na připevnění motoru 2x tvarovaný držák na echolot Nerezový kotevní / tažný bod Zesílené boční strany pro maximální ochranu člunu Dodáváno s nožní pumpou, sadou na opravu a klíčem na ventily